Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Τόσα πολλά να πεις, τόσα πολλά να γράψεις...

Πρώτη μου αναρτηση και με την σειρα μου πρεπει πρωταρχικα να πω καλες και πολλες δημιουργικες επιτυχιες!
Θελω να γράψω. Τοσα πολλα στο μυαλο και την καρδια μου. Ολα ευκολα μπορουν να ξεχυθουν σαν χειμαρρος. Μοναχα πειτε μου απο που ν' αρχισω... Να πω για τα χαλια μας και το πολιτικο μας βαλτο? Ή μηπως να αναφερθω στα ρεζιλικια του εσωτερικου που περνα το ανθρωπινο ειδος... Ακουω την εξαιρετικη εκπομπη του Βαξεβανη στην οποια παιρνει συνεντευξη απο τον υπαρχηγο της Χαμας. Ξερω τι θελω, ξερω τι πιστευω ομως εχω βαρεθει να προσπαθω να πεισω...
Θα το πω ξεκαθαρα. Ειμαι εναντια στους Ισραηλινους πιο βαθια και απο το βαθυ. Λαος που εχει υποστει τα εκτρωματα που τον υπεβαλε ο ναζιστης και αιμολαγνος Χιτλερ, δεν νοειται να υποβαλει και να οδηγει αλλους λαους σε γενοκτονιες. Σημαινει πως δεν εχει διδαχθει απο την ιδια του την ιστορια. Αν ετσι εχει (που εχει) τοτε του πρεπει σκληρη και βαναυση απαντηση. Δεν ειμαι υπερ της βιας αλλα λαος που δεν διδασκεται απο τα παθη που τον υποβαλλουν και πραττει ομοιως, του πρεπει μονο βιαιη απαντηση. Ειναι δυστυχως ο μονοδρομος. Η βια στην προκειμενη ειναι μονοδρομος. Θα μου πειτε και ορθως, "μα ετσι φιλε μου θα ισχυροποιηθουν ακραιες φωνες οπως ο ηγετης του Ιραν και της Συριας ή η Χαμας¨. Συμφωνω. ετσι θα γινει αλλα η επιλογη ειναι του επιτηθεμενου, που σε αυτην την περιπτωση ειναι το Ισραηλ. Του πρεπει σκληρη απαντηση η οποια θα ερθει μονο απο καποιον σκληροπυρηνικο. Τα βλεπετε... Ο.Η.Ε και Ε.Ε ειναι ανυπαρκτοι νανοι της διεθνους πολιτικης σκηνης και διπλωματιας. Οι φωνες τους κυμαινονται απλα στο να καταδικαζουν τα παντα μα τιποτα παραπανω. Χτυπησαν λεει σημερα κτηριο του ΟΗΕ και αυτος απλα δηλωσε την οργη και τον αποτροπιασμο του... ειναι και οι δυο αμερικανοσυρτα σκυλια... ειναι και οι δυο δουλοι της Δυσης. Μοναχα ¨τρελοι" σημερα μπορει να φερουν τη 'δικαιοσυνη' που πέριμενει η ανθρωποτητα... δυστυχως φτασαμε να κρεμομαστε απο τα χειλη τρελων που θα απαντησουν... αυτη ειναι η καταντια μας αλλα ειναι ο μονοδρομος που μας οδηγησε η πολιτικη των ισων αποστασεων και της ουδετεροτητας.... να χαιρομαστε τους καλους μας διπλωματες.... αυτους που αδυνατουν ως μια πραξη αντιθεσης, να διωξουν τον πρεσβη του Ισραηλ απο την χωρα τους για να δειξουν ευθεως την αντιθεση του. Οι πολιτικοι δεν ειναι εκει που ειναι για να εκφραζουν συνεχως την λυπη τους. Ειναι εκει για να περνουν θεση. Να πραττουν....

μηπως τελικα ειμαι υπερ της βιας και οχι υπερ της ειρηνης? Ισως, αλλα τουλαχιστον ξερω τι ειμαι...

(συνεχιζεται συντομα)
Σορρυ για τους τονους αλλα ποτε δεν τους συμπαθησα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου