Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

"Πετρούλα"

Πετρούλα.
Τι πετρούλα δηλαδή, ταφόπλακα είναι.
Ταφόπλακα στην αξιοπρέπεια και την αισθητική των ελλήνων τηλεθεατών.Αλλά θα μου πείς τι ζόρι τραβάς εσύ για την αξιοπρέπεια και την αισθητική των άλλων, στην τελική μη την βλέπεις ρε φίλε.Αυτό κάνω και εγώ.'Οχι γιατι μου φταίει η κοπέλα-τη δουλεία της κάνει άλλωστε(?) - αλλά γιατί δεν ανέχομαι να με βάζουν στο σωρό με τους άλλους και να με θεωρούν και εμένα ζώο. Το μαντρί είναι μεγάλο βέβαια και μας χωράει όλους αλλά δεν πρέπει να τους κάνουμε τη χάρη να μπούμε.Και δεν θέλω να το "παίξω" επαναστάτης, Che κ.λ.π γιατί δεν είμαι. Απλά έχω βαρεθεί να βλέπω την κατρακύλα αυτης της χώρας σε όλα σχεδόν τα επίπεδα. Η άλλη ντύνεται ή την ντύνουν Κλεοπάτρα, τραγουδάει δημοτικό ραπ και βγαίνει βόλτα με το αρνί της στην Αθήνα και γίνεται πρώτο θέμα με δέκα λεπτά ρεπορτάζ την ίδια ώρα που ο κόσμος πεθαίνει μέσα στα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και τα νοσοκομεία μένουν χωρίς οξυγόνο για τους ασθενείς.
Και οι "ασθενεις" πολιτικοί το βιολί τους. Απειλούν με παραιτήσεις και το παίζουν "αντάρτες"-τρομάρα τους- και μόλις τους τραβήξουν λίγο τα χαλινάρια δηλώνουν "Εγώ δεν έχω σκοπό να βλάψω την κυβέρνηση και την παράταξή μου και παραμένω στην θέση μου τελικά". Μπράβο!!!! Ωραίος!!!! Αυτός είναι στρατιώτης . Δεν θα βλάψει ποτέ την κυβέρνηση και την παραταξή του. Τον τόπο του όμως;. Στα αρχ@@@@ τους τον έχουν γράψει κανονικά όλοι. Ας είναι εντάξει η παράταξη που "υπηρετούν".Φτάνει αυτό.
Πόσο μαλ...... είμαστε τελικά ρε φίλε; Με τις πέτρες πρέπει να μας πάρουν.
Μας πήραν όμως ήδη με τις Πετρούλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου