Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

100 euro για μια ζωη-Αλλαζεις?αλλαζω


ΚΕΡΑΥΝΟΣ

1925-2005

Σε ολους εφτασε στα αυτια μας η ειδηση για τον ασθενη που εχασε την ζωη του μεσα σε ενα ασθενοφορο λογο ελλειψης φαρμακευτικου εξοπλισμου.Το περιστατικο ελαβε χωρα στη θεσ/νικη ακριβως πριν 5 ημερες.Εχω την εντυπωση πως η αντιδραση του κοσμου στο ακουσμα της ειδησης δεν ηταν η αναμενομενη.Ισως η αποψη μου να θεωρηθει υπερβολικη ,αλλα θα περιμενα απο ολους τους λογικα σκεπτομενους πολιτες αυτης της χωρας να κατεβουν στους δρομους και να ξεσηκωθουν.ΘΕΛΩ να μου απαντησει καποιος ,ποια διαφορα εχει ο θανατος του μικρου ΑΛΕΞΗ ,με τον θανατο αυτου του ατυχου πολιτη που καν δεν θυμαμαι το ονομα του?Οσο λογικα και να σκεφτεις δεν θα βρεις καμια διαφορα.Και οι 2 θανατοι ηταν αποτελεσμα των γαμημενων κρατικων παραληψεων.Στη μια περιπτωση του" ΑΛΕΞΗ" ΩΦΕΙΛΕΤΑΙ στην ανεπαρκεια του κρατους να εκπαιδευσει αστυνομικους η να βαλει ψυχολογους να τους παρακολουθουν και στην 2 περιπτωση ωφειλεται στην ανεπαρκεια του κρατους να εφοδιασει με τα απαραιτητα υλικα τα ασθενοφορα αυτης της χωρας(100 eyro τα υλικα που ελλειπαν).Εχω αρχισει να φοβαμαι.βρισκομαι αντιμετωπος με ενα κρατος δολοφονο.Ενα κρατος που δολοφονει τους πολιτες αυτης της χωρας χωρις λογο.Ερχομαι και σε ρωταω.Εσυ τι πρεπει να κανεις?Πρεπει να μεινεις αμετοχος και απαθεις?Εγω παντως οχι εχω σκοπο να αλλαξω.100 EYRO για μια ζωη αλλαζεις?Αλλαζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου